+ APRAŠYMAS INFORMACIJA
Jūsų pasitenkinimas mums yra be galo svarbus. Atvykus jūsų pakuotei, raginame patikrinti ir įsitikinti, kad suknelė buvo pagaminta pagal jūsų nurodytą standartinį dydį ar pasirinktinius išmatavimus. Išbandykite savo suknelę kuo greičiau, nenuimdami žymių, nekeisdami ir neplaudami suknelės.
Jei grįžtate ar keičiate sukneles, aksesuarus ar aksesuarus, įsitikinkite, kad jie yra originalios būklės - nedėvėti, neplauti, nepakeisti, nepažeisti, švarūs, be pūkų ir plaukų, su nepažeistomis ir pritvirtintomis etiketėmis.
Dydžio nustatymo ar montavimo problemos
Kadangi visos mūsų suknelės yra siuvamos rankomis ir pritaikomos pagal užsakymą, gatavas chalatas gali skirtis maždaug vienu (1) coliu bet kuria nurodytų išmatavimų kryptimi.Norėdami užtikrinti, kad jūsų daiktas jums vis tiek puikiai tiks, mūsų siuvėjai sukūrė visas mūsų sukneles su papildomu audiniu siūlėse, kad būtų galima lengvai atlikti nedidelius dydžio pakeitimus.
1. Prekė nėra jūsų užsakyto
dydžio
Jei jūsų prekės dydis skiriasi nuo jūsų užsakymo specifikacijų daugiau nei vienu coliu, raginame jus rasti vietinį siuvėją, kuris atliktų koregavimus, ir mes mielai kompensuosime jums iki 100% produkto kainos siuvimo išlaidų. Jei pasirinksite šią parinktį, nepamirškite paprašyti siuvėjo kvito, nes jo kopija turi būti pateikta prašant kompensacijos.
2. Jūsų prekė yra tokio dydžio, kokį užsisakėte, bet netinka
Suknelės ar drabužiai, kurie netinka tinkamai, bet atitinka jūsų užsakytas specifikacijas, negali būti grąžinti ar pakeisti.Kadangi mūsų suknelės ir drabužiai yra pagaminti iš papildomo audinio siūlėse, galite atlikti nedidelius pakeitimus pas vietinį siuvėją savo sąskaita.
Atkreipkite dėmesį: jei jūsų užsakymo specifikacijos per daug skiriasi nuo galutinės dydžio užklausos, dydžio keitimas gali būti neįmanomas.
Spalvų neatitikimas
Jūsų kompiuterio ekrano nustatymai gali pakeisti mūsų parduotuvėje rodomų paveikslėlių spalvą. Nedidelis spalvų neatitikimas tarp jūsų prekės spalvos ir ekrane rodomos spalvos gali nereikšti, kad prekė yra sugedusi ar netinkamai išsiųsta. Tačiau, jei esate tikri, kad gavote netinkamos spalvos prekę, susisiekite su klientų aptarnavimo tarnyba, kad sužinotumėte, ar galima grąžinti arba grąžinti pinigus.
Pradelsti užsakymai
Jei prekės negalima išsiųsti iki iš pradžių nurodyto laiko, klientų aptarnavimo tarnyba pasiūlys jums galimybę pasilikti arba atšaukti užsakymą.Klientai, kurių prekės (-ės) vėluoja ne ilgiau kaip 10 dienų, gali pasirinkti atšaukti prekę (-es) ir atgauti visą (-as) sumą (-as) arba pasilikti prekę (-es) ir gauti 30% kompensaciją ją (jas) pristačius. Klientai, kurių prekės (-ės) vėluoja daugiau nei 10 dienų, turi galimybę atšaukti užsakymą ir grąžinti visą sumą arba pasilikti prekę (-es) nemokamai, išskyrus siuntimo mokesčius.
0 Atsiliepimų apie šį produktą